Aug 29, 2004

Apsey Aku Makin Sensitif??

Hadehhh!!!
Sejak akhir-akhir nih, aku menjadik semakin sensitip laaa plaks. Aku pun tapaham naper aku jadik cenggitu. Sebnarnya aku bukanlah sorang yg mudah amik ati ngan hal yg remeh-temeh. Herm, aku harap pekarer tak belarutan laaa sal x best tul laaa jadik owg yg cepat sgt traser. Herm, soklan yg samer tetap ditanyer paderku. Aku bukannya maghah sal dorang hambik berat tentang aku tp kengkadang aku tatau jawapan haper lagik yg nak aku bg. Biler aku kater cenggitu, dorang sangkal cenggini plaks. So, biler nak abeh?? Aku malas nak betegang urat sebnarnya. Bio ler dorang nak pk haper pun, aku malas dah nak kasik penjelasan.

Apak, mie, sedara-mara dan kengkawanku yg dikasehi, tengkiu kraner slalu betanyer biler aku akan kawen. Sesungguhnya dengarlah jawapanku nih, aku seniri tidak tau biler detik dan ketika itu akan tiba. Namun cubalah fahami isi atiku, izinkan aku menanti seseorang yg aku cintai. Jika ada jodohku nanti, korang seme akan dapat menyaksikan detik besejarah tuh. Doakan aku mendapat jodoh yg tebaik buatku. Amin!!!

0 Comment

Post a Comment

Gunakan tatabahasa yang betul sewaktu menulis komentar agar mudah difahami oleh penulis. Terima kasih. :-)

Sila ambil perhatian perkara² berikut :-

1. Tinggalkan nama dan url blog atau laman web anda.
2. HTML tag seperti <b>, <i>, <a> boleh digunakan.
3. Sila berhemah di dalam berbahasa.