Aug 6, 2004

Hangin Satu Badan

Huh!
Mood aku malam nih bebetul teruk.
Aku bebetul sakit ati ngan haper yg tejadik,
aku paling benci biler disuruh wat pilihan.
Pastuh plaks, hader member chatting baru yg
sebuk dok tanyer memacam soklan. Benci tul aku.
Seme rakan chatting aku kener maghah malam
nih, temasuk laa kekaseh aku skali. Apsey
ngan aku nih erkkk?? Owang len yg sakitkan
ati tp owang len plaks yg aku maghah. Pastuh
aku nyesal plaks sal pi maghah depa yg tak wat
salah. Sorry erhhh pader sesaper yg chatting ngan
aku malam nih. Buruk betoi prangai aku. Heharap
sudi laa mahapkan aku yerk!




:: Maafkan aku ::



0 Comment

Post a Comment

Gunakan tatabahasa yang betul sewaktu menulis komentar agar mudah difahami oleh penulis. Terima kasih. :-)

Sila ambil perhatian perkara² berikut :-

1. Tinggalkan nama dan url blog atau laman web anda.
2. HTML tag seperti <b>, <i>, <a> boleh digunakan.
3. Sila berhemah di dalam berbahasa.