Aug 7, 2004

Hari Yang Ceria

Ahaks!
Arinih aku hader dua kelas, pagi ngan petang.
Kelas pagi ok jerk, kelas petang laks penuh ngan
adegan yg tak disangka. Last week aku cabar Wan Ching
tuk hapal satu petikan, rerupernya minah nih bleh hapal
dan dier bacer ngan lancar tadik. Baguih tul student aku
yg sorang nih. Student len hampehhh, hapal satu perenggan
bleh laa tp takleh hapal satu petikan. Pastuh wat 3 group,
then depa betanding menghapal dan mengingat, group yg menang
akan aku blanjer kat A&W. Nak g KFC jauh sgt dr kelas aku nih.
Mengidam dah root beer float nih, lamer tak pekener. heHeh!!!



:: Cekgu Sempoi ::

0 Comment

Post a Comment

Gunakan tatabahasa yang betul sewaktu menulis komentar agar mudah difahami oleh penulis. Terima kasih. :-)

Sila ambil perhatian perkara² berikut :-

1. Tinggalkan nama dan url blog atau laman web anda.
2. HTML tag seperti <b>, <i>, <a> boleh digunakan.
3. Sila berhemah di dalam berbahasa.