Aug 12, 2004

Huhuhu! Aku Wendu!!!

Arinih aku takdak kelas. So, wat keja kat umah jerk laaa. Pepetang camnih ngular kejap pun hokeh jugak. Heheh!!! Yieahooo! Buah ati pengarang jantung aku hader kat ym, bleh laa dating. Malangnya ym dia plaks mengong, kener laaa dating kat port len. Kitorang pun chatting laa kat msn. Aku kureng suker laaa guner msn nih, tak sebest ym. Herm, makin kerap dating, makin wendu laa plaks aku kat boyfren aku nih. Hadehhh! Tulunggggg! Huhuhu!!!


:: Dedikasi tuk si dia ::

Sayang
Kekasihku hanya kau seorang
Rinduku tidak pernah berkurang
Sayangku selalu saja bertandang
Cintaku dicurahkan padamu abang
Kau mengekoriku umpama bayang.



0 Comment

Post a Comment

Gunakan tatabahasa yang betul sewaktu menulis komentar agar mudah difahami oleh penulis. Terima kasih. :-)

Sila ambil perhatian perkara² berikut :-

1. Tinggalkan nama dan url blog atau laman web anda.
2. HTML tag seperti <b>, <i>, <a> boleh digunakan.
3. Sila berhemah di dalam berbahasa.