Aug 10, 2004

Tensen Tul Aku

Herm!
Semalam sorang lagik mamat menagih kaseh aku. Hadehhh! Aku dah tolak dier ngan carer elok tp dier cam x puas ati jerk ngan alasan aku tuh. Aku cakap aku dah hader boyfren tuh kirer alasan yg tak kukuh lagik kers?? Huh! Tapaham tul aku ngan mamat nih sorang. Aku raser maybe seblum nih aku peramah sangat biler chat ngan dier kot, tuh pasey dier bleh tegoda ngan aku. Takkan laa aku nak menyombong plaks?? Hish! Aku pun tatau nak wat haper, seb bek Cheryna hader, bleh laa jugak aku tanyer pandangan minah nih. Lastly, aku tetap cakap aku takleh accept dier, tepulang laa pader dier nak trimer hakikat ker tidak. Tuh bukan poblem aku. Aku nih gepren owang! Hader paham??



Semalam aku kuar ngan parents aku gi beli ikan. Pastuh bapak aku suh aku bawak dorang gi jenjalan jap. Aku pun drive laa sesuka ati aku jerk, yg aku geramnya bapak aku sebuk membebel mengatakan aku bawak keta laju.

Bapak : Dok reti bawok keta slow sket ker?? Bawok keta macang orang laki, awok tuh pompuan, bawok laa slow sket.

Aku diam jerk, malas nak balas balik. Aku tengok meter baru jerk 60. Takkan ler tuh pun kirer laju?? Bapak aku x sedo ker yg skarang nih aku dah tak bawak lelaju cam Michael Schumacher?? Takkan ler bapak aku x prasan yg aku dah bebulan tak bawak lelaju cam dedolu. Tensen tul aku kalo owang asek membebel jerk. Hadehhh! Sabo jerk laa aku. Takkan laa nak suh aku bawak 20 jerk??

0 Comment

Post a Comment

Gunakan tatabahasa yang betul sewaktu menulis komentar agar mudah difahami oleh penulis. Terima kasih. :-)

Sila ambil perhatian perkara² berikut :-

1. Tinggalkan nama dan url blog atau laman web anda.
2. HTML tag seperti <b>, <i>, <a> boleh digunakan.
3. Sila berhemah di dalam berbahasa.