Sep 11, 2004

Herm!!!

Herm, arinih aku raser cam nak demam jerk! Dah laa selsema x baik agi. Pepagi ari tadik, buah ati pengarang jantung anto sms. Mekar laa plaks bebunga chenta lam ati aku. heHeh!!!

Aku hader kelas kul seploh pagi tp sket punyer payah nak parking daa. Huhuhu! Lebey kureng doploh menet dok pusing², baru ler hader parking kosong, tuh pun jauh siut. Aku balik kelas kul doblas, pastuh g anto cekgu sorang lagik balik umah dier. Kul dua aku hader kelas lagik, x sempat laa aku nak masak camnih. Aku balik umah terus wat carta pai tuk dihajo pd dak kelas ptg pulak. Hadeh! Blur laa plaks aku, nak wat carta pai sal haper erkkk, lastly aku men cincai jerk wat sal pendatang haram ngan pelajar ponteng. heHeh!!! Petang nih g kelas ngan motosikal jerk, senang sket nak parking. Kekeke!

Malam nih plaks temankan adeq ngan ayah pi beli tali pinggang. Pastuh p kedai plaks beli brg. Tuh jerk kot yg aku nak jot arinih. Heppi sokmo wehhh!!!

0 Comment

Post a Comment

Gunakan tatabahasa yang betul sewaktu menulis komentar agar mudah difahami oleh penulis. Terima kasih. :-)

Sila ambil perhatian perkara² berikut :-

1. Tinggalkan nama dan url blog atau laman web anda.
2. HTML tag seperti <b>, <i>, <a> boleh digunakan.
3. Sila berhemah di dalam berbahasa.