Oct 9, 2004

Aku Kecik Ati

Aku tak kirer! Aku nak luahkan jugak haper yg aku raser kat sini, lantak laa kalo hader sesaper maghah aku lepas bacer bender nih. Semalam hader owg tuh cakap dier takder mood nak chatting ngan aku, leh laa aku trimer. Dier kater nak gi main kuiz. Aku pun biarkan laa dier pi main kuiz, aku chat laa ngan Wet, Wan dan beberaper owg kat irc. Aku x kenal sgt user irc nih, maklum laa jarang sgt aku join. Lamer giler aku online semlm, samer lamer ngan dier online. Tapi aku asek gelaks jerk manjang sal kengkawan aku nih dok wat lawak.

Arinih aku online agi kat ym, pastuh ati raser cam nak gi irc jerk. Sajer jerk laa tp aku nampak hader plaks nick owg tuh. Kat ym tak nampak nick dier, invisible laa tuh. Sebab dier nak main kuiz, dier sanggup menyorok dr aku. Takper arrr, kalo kuiz tuh lagik penting dr aku, takyah laa pedulikan aku. Watper plaks tetiber nak tego?? Gi laa men kuiz tuh. Aku takkan carik owg yg nyorok. Takdak maser aku nak wat camtuh.

Tapi aku bebetul kecik ati arrr. Bukan tipu punyer nih. Aku bebetul kecik ati. Nyesal sungguh aku pi masuk irc tuh, kalo aku x join, takder arrr aku nampak nick dier dan dier pun mungkin takkan tego aku. Dier tego aku pun mungkin sal aku dah nampak nick dier kat irc tuh. Apsey tangan aku nih gatal sgt nak join irc erhhh?? Menci tul laa aku!

Wat owg tuh, kalo raser irc lebeh penting dr saya. Takyah arr tego skadar nak hamik ati jerk! Saya tak pelukan teguran x ikhlas awak tuh! Gi laa main kuiz tuh pepuas, bio sampai dapat ranking petamer, takler sesia awak ignore saya!

0 Comment

Post a Comment

Gunakan tatabahasa yang betul sewaktu menulis komentar agar mudah difahami oleh penulis. Terima kasih. :-)

Sila ambil perhatian perkara² berikut :-

1. Tinggalkan nama dan url blog atau laman web anda.
2. HTML tag seperti <b>, <i>, <a> boleh digunakan.
3. Sila berhemah di dalam berbahasa.