Oct 21, 2004

Aku Kener Komplen




Semalam owg tuh komplen aku. Dier kater kalo dier x tego aku dolu kat ym, aku cumer wat tatau jerk walopun dah lamer dier online. Pastuh dier tanyer lagik, aku x trasa nak tego dier ker?? Errrrr….. sebnarnya aku dah tebiaser dier tego aku, tuh pasey laa aku jrg sgt tego dier dolu. Namun begitu, ngan owg len pun samer gak, slalunya depa yg tego aku dolu. Aku tego owg time aku hal ngan owg tuh ato pun owg yg payah menego cam aku. heHeh!!!

Tadi aku tanyer Yati, minah nih pun akui yg aku jrg tego dier, slalunya dier tego aku dolu. Aku raser ngan Sha dan Krie pun gitu gak. Chatters yg lenlain pun gitu gak. Seingat aku laa, tetiap ari aku chat kat ym, maknanya geng ym aku nih ramai yg pramah laaa. Sal tuh laa kengkadang aku x hambik hal sgt saper tego saper dolu.
Nampaknya aku kener lebeh pramah laa lepas nih, akan ku tego sesaper yg online kat ym tuh. Jgn tekejut plaks pasnih erkkk! Kekeke!!!

Wat owg tuh, nanti saya tego awak dolu erkkk! Nampak jerk nickname awak online, ngan pantas jari-jemari yg chumel lagik gebu nih akan menego awak. Tak sampai satu jam awak online, saya akan menego awak. Tunggu erkkk! Jgn majuk tau, bulan poser nih tak best arrr majuk. Awak, saya sayang awak!!! Sungguh!!!

0 Comment

Post a Comment

Gunakan tatabahasa yang betul sewaktu menulis komentar agar mudah difahami oleh penulis. Terima kasih. :-)

Sila ambil perhatian perkara² berikut :-

1. Tinggalkan nama dan url blog atau laman web anda.
2. HTML tag seperti <b>, <i>, <a> boleh digunakan.
3. Sila berhemah di dalam berbahasa.