Dec 31, 2004

Babai 2004, Welkam 2005

Akhirnya 2004 tiber ke penghujungnya pd arinih. Alhamdulillah, aku bejaya mengharungi tawun 2004 ngan pelbagai memori suka duka. Aku bersyukur ngan seme kejayaan yg telah aku perolehi dan aku redha ngan seme kedukaan yg menimpa.Antara azam aku yg telah tecapai ialah :-

[+] Aku bejayer memiliki sebuah kereta.
[+] Aku menjadi sorang guru yg dedikasi.
[+] Aku memantapkan bisnes family aku.

Pada tawun 2005, aku telah wat azam baru. Aku beharap seme impian aku akanmenjadi kenyataan. Insyaallah. Korang doakan laa azam aku menjadi nyata erkkk.Antara azam aku tawun 2005 ialah :-

[+] Aku nak menamatkan zaman bujang.
[+] Aku nak jadik guru yang cemerlang.
[+] Aku nak jadik wanita solehah.
[+] Aku nak modified kereta.
[+] Aku nak mengekalkan hubungan ngan seseorang.

Aku nak ucapkan tengkiu kepada seme kengkawan siber aku yg byk membuatkanaku gumbira. Tengkiu to Chipsmunk, Yati, Cheryna, Honey [skadar menyebut beberapa nama] kraner sentiasa menceriakan idup nih. Walopun kiter x penah jumpe [kecuali Yati], namun korang seme kawan yg best. Frendz forever.

Jutaan tengkiu aku nak ucapkan tuk seseorang yg aku cintai, sayangi danrindui kraner sentiasa besikap sporting walopun aku slalu membuatkan diermaghah, kecik ati dan pening ngan karenah aku. You're my best boyfriend ever after. Semoga hubungan kiter bekekalan wat selamanya. Mmmuuuaaahhhhh!

Tengkiu jugak kepada seme pembaca blog nih yg sudi membaca luahan atiku. Sokongan korang amat dihargai. Sesungguhnya yg baik itu datang dr Allah dan yg buruk itu dr kelemahan diri aku seniri. Wallahua'lam.

Babai 2004..... Welkam 2005!!!



0 Comment

Post a Comment

Gunakan tatabahasa yang betul sewaktu menulis komentar agar mudah difahami oleh penulis. Terima kasih. :-)

Sila ambil perhatian perkara² berikut :-

1. Tinggalkan nama dan url blog atau laman web anda.
2. HTML tag seperti <b>, <i>, <a> boleh digunakan.
3. Sila berhemah di dalam berbahasa.