Jan 1, 2005

Heppi Burfday To Me

Heppi Burfday To Me...
Heppi Burfday To Me...
Heppi Burfday To Wan Nur Azurie
Heppi Burfday To Me

Arinih ari tua aku. Aku dah semakin dewasa tp tahap pemikiran aku maseh lagik dok takuk lamer. Aku harap pasnih aku bleh bepk ngan matang seswai ngan usia aku skarang nih. Aku raser janggal je sambut ari lahir tawun nih sal takder countdown ngan percikan bunga api lam tv. Kekeke! Slalunya time tuh aku excited dok depan tv nak tengok sambutan heppi niu yer. Aku cam x sedo je tawun baru dah tiba malam nih sal ghalit dok depan pc sampai laa sms dr Yati mengingatkan aku sal burfday aku. Yati dah wish burfday aku since 30 Dis 04 lagik. Malam nih dier wish lagik. Teharu tul aku ngan minah nih. Then, Shah aka budak_jahat wish. Pastuh Chipsmunk ngan Toya wish kat ym. Then, Na aka Bubble wish. Tengkiu erkkk kengkawan. Wish me luck in my life!




0 Comment

Post a Comment

Gunakan tatabahasa yang betul sewaktu menulis komentar agar mudah difahami oleh penulis. Terima kasih. :-)

Sila ambil perhatian perkara² berikut :-

1. Tinggalkan nama dan url blog atau laman web anda.
2. HTML tag seperti <b>, <i>, <a> boleh digunakan.
3. Sila berhemah di dalam berbahasa.