Jan 21, 2005

Sehari Di Aidil Adha

Semlm aku sembang ngan Ark! Minah nih tgh dok lepak kat blog aku. Tetiber jerk dier cakap dier suker ngan postings aku yg tedahulu. Ark kater dier teharu sungguh bacer postings aku yg bejudul Jangan Berhenti Mencintaiku. Aduhai my pren Ark, taukah dikau, aku bukan takat teharu jerk time memblog posting nih, malahan siap nangeh lagik. Cenggitu laa nak habaq mai kat hang. Ko dah jadik pembaca blog aku yg setia erkkk Ark?? Mekaseh yerk! Teruskan setia besamer daku. Kekeke!

Esoknya ari raye haji, dua orang anak dara nih maseh lagik dok sembang kat ym, tanak layan mimpi ke Ark? Aku dah ngantuk giler nih, sampai ati ko buli aku, tak kasik aku tido yerk. Lagu Titi Dj tuh aku uploadkan tuk ko Ark, spesel version nih. Tuk Ark sowang jerk, owg len takleh dl. Just kidding. Ko jgn x layan plaks lagu nih Ark, penat aku dl tau. Jangan Berhenti Mencintaiku by Titi Dj

Arinih ari rayer, rutin aku cam besa jerk kalo ari rayer nih, pi umah sedara-mara. Kami x sempat pi kubur td sal kuar dr umah lewat sgt, esok kot baru pegi. Ahehe, aku pegi umah Cikgu Rakirah, dier nih boss aku tau. Aku pi mengajo kat umah dier. Sorang guru yg baik bangat. Best betoi dpt boss cam dier nih. Parents aku banyak betoi topik yg disembangkan ngan Cikgu Rakirah dan husbandnya Ustaz Wan Mansur. Aku jadik pendengo setia jerk laa, tak dapek eden nak menyampuk. Kekeke!

Nak inform kat korang nih, bg music berubah lagik, kali nih aku buh lagu Diatas Normal plaks tp still by Peterpan. Layan yerk! Kiter tuko mood rancak plaks laa yerk! Ehehe!

IkLan : Aku wendukan my sweetheart. I miss u like crazy! Muahhhh!


0 Comment

Post a Comment

Gunakan tatabahasa yang betul sewaktu menulis komentar agar mudah difahami oleh penulis. Terima kasih. :-)

Sila ambil perhatian perkara² berikut :-

1. Tinggalkan nama dan url blog atau laman web anda.
2. HTML tag seperti <b>, <i>, <a> boleh digunakan.
3. Sila berhemah di dalam berbahasa.