Feb 9, 2005

Aku Dan Lelaki

Semalam aku kuar ngan sorang lelaki. Lelaki yang sangat aku sayangi dan hormati di dalam hidupku. Lelaki nih mempunyai perwatakan yg cukup bagus, membuatkan aku senang berdampingan dengannya. Alangkah bertuahnya sesaper yg memiliki lelaki nih tetapi lelaki nih skarang dah ader yg punyer. heHeh!!! Aku meminta izin drp ibuku tuk kuar ngan lelaki nih dan ibuku tersenyum seakan merestui aku dan lelaki nih kuar besamer. Aku dan lelaki nih pegi shopping, aku mengekori sajer ke maner lelaki nih menapak. Bestnya kuar ngan lelaki nih, aper sajer yg aku mintak diberi. Slalunya aku akan dapat aper sajer yg aku mintak dr lelaki nih, cumer dier akan kasik cepat ato lambat, tuh aje. Tuh pasey laa aku sayang samer lelaki nih.

Lelaki nih amat bermakna lam idupku. Dolu, kini dan selamanya dier akan menjadi idolaku. Slalunya biler aku dan lelaki nih kuar, aku yg memandu sal dier lebeh suker dok seblah aku jerk. Lagik pun, dier memang suker kalo aku jerk yg bawak dier gi memaner. Serasi tul laa aku ngan lelaki nih. Kalo lelaki nih nak ajak lagik aku kuar, aku mmg sudi nak kuar lagik ngan lelaki nih. Kalo x sudi, maunya dier amik balik keta aku nanti sal lelaki nih haderlah bapak aku. heHeh!!! Ader yg kener tipoo! Hingat boypren aku ker?? Jangan maghah noo kengkawan. Tapi bapak aku memang best pun, takder tolok bandingnya lam dunia nih. I love my dad forever n ever!


0 Comment

Post a Comment

Gunakan tatabahasa yang betul sewaktu menulis komentar agar mudah difahami oleh penulis. Terima kasih. :-)

Sila ambil perhatian perkara² berikut :-

1. Tinggalkan nama dan url blog atau laman web anda.
2. HTML tag seperti <b>, <i>, <a> boleh digunakan.
3. Sila berhemah di dalam berbahasa.