Mar 30, 2005

Gempa Bumi

Semlm maser aku tgh carik lagu kat irc, tetiber jerk Razif tego aku kat ym. Dier tanye kat tpt aku ade raser gegaran tak? Aku jawab ler takderk. Aku pun heran nape dier tanye camtuh, rerupernya gempa bumi tejadik lagik. Kali nih kat Sumatera laa plaks. Byk gak negeri kat Semenanjung nih yg dpt merasai gegarannya. Terengganu tak merasai plaks gegaran tuh. Syukurlah tragedi tsunami tidak berulang lagik. Namun begitu, langkah bejaga tetap diambil. Heharap laa kengkawan aku yg dpt merasai gegaran tuh, besabo dan tenangkan diri. Sesungguhnya setiap yg belaku tuh ade hikmahnya. Aku nak mengingatkan diri aku seniri dan juga kengkawan yg lain agar sentiasa mendekatkan diri ngan Allah. Semoga kiter sentiasa berada dalam perlindungan Allah. Amin.

0 Comment

Post a Comment

Gunakan tatabahasa yang betul sewaktu menulis komentar agar mudah difahami oleh penulis. Terima kasih. :-)

Sila ambil perhatian perkara² berikut :-

1. Tinggalkan nama dan url blog atau laman web anda.
2. HTML tag seperti <b>, <i>, <a> boleh digunakan.
3. Sila berhemah di dalam berbahasa.