Apr 10, 2005

Ntah Pape

Ptg td aku kuar ngan bapak aku. Memuler kami pegi ke kedai membaiki peti sejuk sal peti kat umah aku nih ade sket kerusakkan pd bahagian pintunya. Pastuh bapak aku nak gi gunting rambut plaks. Sementara menanti bapak aku selesai gunting rambut, aku pun pi beli brg sket. Pastuh aku reronda wal jenjalan lam Kemaman Centre Point. Biler aku pegi balik kedai gunting rambut tuh, bapak aku maseh dok tunggu giliran, maknanya lambat lagik laa bleh balik. Kat seblah cc tuh, ade cyber cafe, so, aku pun masuk laa. Dah lamer sebenonya aku x menjejakkan kaki ke cc nih. Tuan punye cc yaitu Kak Ina pun dah kawen skarang, dengo citer Kak Ina dah ade sorang cahayamater. Tp yg x bestnya ader sorang minah gedik ngan pakwe dier kat seblah kiri aku. Dah laa rega kat cc nih mahal giler, RM 3.00 sejam. Huh!

Aku dok kejap jerk lam cc tuh, pastuh aku kuar pi kedai gunting. Alermak, bapak aku dah takderk laa plaks. Haper lagik, aku tepaksa laa carik bapak aku. Aku agak bapak aku musti pegi kedai Kemaman Music Centre sal dier tau aku slalu beli cd/vcd kat situ. Ahehe! Jupe pun bapak aku. Pandainya aku! Pastuh bapak aku pegi ke pintu depan, aku bitau laa keta aku parking dekat ngan pintu belakang. Aku sangka bapak aku penat nak jalan pegi pintu belakang, so aku pun pi laa amik keta. Aku dok tunggu kat pintu depan tuh lam seploh menet tp x nampak laa plaks kelibat bapak aku. Adehai, ilang lagik bapak aku. Aku kuar carik tp x jupe gak. Aku pun pusing balik keta tuh kat tpt aku parking td, barulah aku nampak bapak aku dok tecongok tunggu aku. heHeh!! Salah paham tul laa, x pepasal jerk kami balik lewat. Cam citer lawak laa plaks! Ekekeke!

0 Comment

Post a Comment

Gunakan tatabahasa yang betul sewaktu menulis komentar agar mudah difahami oleh penulis. Terima kasih. :-)

Sila ambil perhatian perkara² berikut :-

1. Tinggalkan nama dan url blog atau laman web anda.
2. HTML tag seperti <b>, <i>, <a> boleh digunakan.
3. Sila berhemah di dalam berbahasa.