Aug 3, 2005

Ungu Violet



Menanti Sebuah Jawaban

Aku tak bisa luluhkan hatimu
Dan aku tak bisa menyentuh cintamu
Seiring jejak kakiku bergetar
Aku tak terpagut oleh cintamu
Menelusup hariku dengan harapan
Namun kau masih terdiam membisu

Sepenuhnya aku ingin memelukmu
Mendekap penuh harapan 'tuk mencintaimu
Setulusnya aku akan terus menunggu
Menanti sebuah jawaban 'tuk memilikimu

Betapa piluhnya rindu menusuk jiwaku
Semoga kau tahu isi hatiku
Dan seiring waktu yang terus berputar
Aku masih terhanyut dalam mimpiku


Hokeh, arinih kiter bicara sal lagu laa plaks sal aku takde idea nak menulih sal diri seniri. Maklum laa aku nih bukannya selebriti yg rutin hariannya padat ngan pelbagai ektibiti. heHeh!!! Pest time dengo lagu nih, aku dah terjatuh chenta samer ini lagu. Lazimnya aku jarang minat lagu pada kali petamer mendengonya. Tapi lagu nih mencabar jiwa aku tul laaa. Ekekeke! Best beb! Lagu nih dipilih menjadik lagu tema pilem indon yg bakal ngetop yaitu Ungu Violet. Go go Padi. Aku minat lagu ajer, pilemnya jangan harap aku nak layan. Tak minat. Muehehe! Chowsin n choikin.

0 Comment

Post a Comment

Gunakan tatabahasa yang betul sewaktu menulis komentar agar mudah difahami oleh penulis. Terima kasih. :-)

Sila ambil perhatian perkara² berikut :-

1. Tinggalkan nama dan url blog atau laman web anda.
2. HTML tag seperti <b>, <i>, <a> boleh digunakan.
3. Sila berhemah di dalam berbahasa.