Oct 13, 2005

Eppi Bestday Cheryna

Arinih minah comey yg benamer Cheryna menyambut ulang tahun kelahirannya yg ke 2?.



Actually dak nih ditimpa peristiwa malang bebaru nih. Walo aper pun, aku harap Cheryna tabah menghadapi kehidupan di kota metropolitan yg penuh ngan pancaroba. Aduhai shiannya kat cik Cheryna sbb bestday dier pd bulan ramadan, takleh laa potong kek waktu siang. Jgn luper bebuka ngan kek erkkkk. heHeh!

Aku nak wish Cheryna heppi sokmo.
Aku nak wish Cheryna dimurahkan rejeki.
Aku nak wish Cheryna cecepat jadik bini owg.
Aku nak wish Cheryna bahgia dunia wal akhirat.
Amin.

0 Comment

Post a Comment

Gunakan tatabahasa yang betul sewaktu menulis komentar agar mudah difahami oleh penulis. Terima kasih. :-)

Sila ambil perhatian perkara² berikut :-

1. Tinggalkan nama dan url blog atau laman web anda.
2. HTML tag seperti <b>, <i>, <a> boleh digunakan.
3. Sila berhemah di dalam berbahasa.